Dan kada je poginuo Dragan Mance!

 

Mance je život izgubio 3. septembra 1985. godine

Na današnji dan, pre 37 godina, jugoslovenski fudbal i Partizan zadesila je teška tragedija zbog smrti legendarnog napadača crno-belih Dragana Mancea!

Mance je 20 dana pre 23 rođendana, tog 3. septembra 1985. godine, krenuo na trening Partizana, svojim automobilom udario je u elektirčni stub i izgubio.

Momci, maločas je poginuo naš Dragan. Trening je završen - rekao je tadašnji trener Partizana Nenad Bjeković, dok niko u Humskoj nije mogao da veruje šta se dogodilo.

Ono što je zanimljivo jeste to da je Mance samo tri meseca pre smrti dao intevju za "Jugopapir" u kom je poručio da ga želi Dinamo i da će najverovatnije otići u Zagreb.

Odlazim definitivno. Naravno, ako se u međuvremenu u Partizanu nešto bitnije ne promeni. I u Partizanu znaju da pregovaram s Dinamom. Razgovori su u završnoj fazi. Trenutno sam Dinamov samo 60 odsto, ostalih 40 otpada na druge. Pre svega, na Partizan.

Na pitanje zašto baš ide u Dinamo. Mance je tada rekao:

Zato što je veliki klub, a ja želim da igram samo u velikim klubovima. Osim toga, Zagrepčani su pokazali da se najviše zanimaju za mene. Odlazim iz dva razloga. Prvi je stan, a drugi, ostali uslovi  koji mi se nude. Partizan mi daje stan, ali manji nego što tražim. Nude dvosobni, ja hoću trosobni. Sada sam samac, neću još dugo biti. Zapinje i oko para. Daju po propisima, a oni su toliko smešni da se za taj novac ne može dobiti ni nižerazredni fudbaler - rekao je Mance, a prenosi hrvatski "Index."

Коментари

Популарни постови са овог блога

(SASTAVI) Mladost GAT- Partizan: Ovo su Petrićevi aduti za preporod crno-belih

Nenadova neobična vojvođanska farma oduševila je čak i ČUVENOG ŠEIKA IZ EMIRATA da nije pitao za cenu: "Lično me zvao da dođem u Abu Dabi"

Natho pred derbi: "Naš stadion, naša podrška i naš tim, hajde da pobedimo Zvezdu"