Avramović o povredi i Evrobasketu: "Čim sam video snimak znao sam da otpadam, favoriti smo na Evrobasketu"

 

Ne žali plejmejker što je doživeo povredu baš u dresu reprezentacije, i najavljuje da će se i u budućnosti uvek priključiti selekciji kada dobije poziv

Aleksa Avramović je igrač kog su svi videli kao učesnika Evropskog prvenstva. Momak koji se odazivao uvek za reprezentaciju, igrao u svim kvalifikacionim prozorima i često bio najbolji pojedinac u ekipi doživeo je veliki peh tako što je obnovio povredu šake, koju je i zadobio tokom reprezentativnih obaveza. Upravo zbog toga morao je da otpadne sa spiska i da nastavi oporavak u Beogradu.

Objasnio je plejmejker Partizana da nije bilo jasno u samom startu o kakvoj se povredi radi, ali da je svestan da ju je kasnije pogrošao.

Oporavljam se, ostalo još malo, videćemo sledeće nedelje šta kažu rezultati. U prvi mah se nije znala prava dijagnoza, nije se dobro videlo na snimcima, međutim posle kad sam na treningu reprezentacije imao kontakt, verovatno se ta povreda obnovila, verovatno sam tu "dokrajčio" šaku.

Kako sam ističe, čim je video snimak skenera, znao je da je za njega Evrobasket nemoguća misija.

Ne razmišljam u tom pravcu, znao sam čim sam video snimak sa doktorima da iste sekunde otpadam sa spiska. Svakom je teško kad ne može zbog povrede, meni je ovo prva povreda u životu koja će me odvojiti duže od terena. Bog zna zašto je to dobro, biću spreman za sve izazove ove sezone u Partizanu.


Ipak, ne žali što je dao sve od sebe za reprezentaciju, što ga je koštalo i povrede.

Ne žalim ni zbog čega što sam do sada uradio, ponovio bih opet isto. Zadesila me povreda u nezgodnom trenutku, ova vrsta povrede iziskuje mesec, dva, možda i tri, nigde se ne žuri i svakako ćemo pratiti i gledati da se vratim na vreme. Svako ko ima želju da izađe i da igra za reprezentaciju, ja to gledam kao veliki plus i uvek će imati poštovanja, ne samo mene, već svih ljudi koji vole Srbiju i nacionalni tim. Svima svaka čast i mislim da se niko ne kaje zbog toga što ode u reprezentaciju.

Prokomentarisao je i utakmice reprezentacije u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo.

Što se tiče reprezentacije, ogromne pobede, i protiv Grčke i protiv Turske. Odlično je bilo prvo poluvreme protiv Turske, posle je usledila "tuča", igrali su i preko ivice faula, "tukli" su nas rukometaški. Srećom, imali smo smirenost, Kalinić i Gudurić su pogodili neke važne šuteve. A prva utakmica je bila krem de la krem, bila je izuzetno lepa za gledanje, uživao sam i svaka čast. Znatno smo olakšali sa dve pobede, jer je sada mnogo lakši put nego posle poraza od Belgije - rekao je Aleksa, pa potom dao i prognozu za Evrobasket:

Mislim da smo favoriti. Imamo sjajne igrače, hemija u timu je fantastična, sve vodi ka tome da će da se napravi uspeh. Ja se nadam bar medalji.

Za kraj ispričao je i kakav ga je peh zadesio kada se vraćao sa odmora u Grčkoj, gde je proveo pet dana zajedno sa svojom suprugom, nakon što je dobio slobodne dane od Željka Obradovića.

Pukla mi je guma tokom povratka, srećom Prokupčani su dobri ljudi i zakrpili su mi gumu.


Коментари

Популарни постови са овог блога

(SASTAVI) Mladost GAT- Partizan: Ovo su Petrićevi aduti za preporod crno-belih

Nenadova neobična vojvođanska farma oduševila je čak i ČUVENOG ŠEIKA IZ EMIRATA da nije pitao za cenu: "Lično me zvao da dođem u Abu Dabi"

Natho pred derbi: "Naš stadion, naša podrška i naš tim, hajde da pobedimo Zvezdu"