U Zvezdi nije pokazao ništa, pa udario na nju kada je napustio: "Neke druge su tu priče i stvari"

 

Došao je u redove crveno-belih kao pojačanje, ali se nije pokazao kao jedno.

Svojevremeno je u Crvenu zvezdu došao kao najbolji napadač šampionata Crne Gore, bio je zamišljen kao vrsni golgeter sa efikasnom završnicom, ali se ispostavilo da Nikola Krstović pomenutim stvarima nije mogao da doprinese u njenoj igri.

Odigrao je 27 utakmica u dresu crveno-belih i postigao je samo tri gola. Zbog toga je odlučio da sreću potraži negde drugo, a izbor je pao na slovačku Dunajsku Stredu za koju nastupa sa mnogo više uspeha, pa se na 31 odigran meč u listu strelaca upisao 16 puta. 

Kao takav je postao odličan sagovornik za medije, pa su podgoričke "Vijesti" odlučile da ga kontaktiraju. U tom razgovoru, Krstović je, između ostalog, rekao da nije imao dobar tretman u Zvezdi:

- Nemam nikakvih kontakata sa upravom ili stručnim štabom, trenirao sam žestoko čak krvavo, ali nisam dobio pravu šansu. Neke druge su tu priče i stvari, ali ja ni na trenutak nisam posumnjao u sebe. Sada me nakon svakog gola zovu bivši saigrači iz Zvezde i čestitaju, imao sam nepravedno loš tretman, a oni su to i te kako znali sa treninga. I drugi su to prepoznali - istakao je on, pa potom dodao:

- Na naplatu dolazi dobar rad, fantastična kondiciona priprema, a samopouzdanja mi nikada nije nedostajalo. Svestan sam i da sam spreman za veći korak u karijeri, ali imam još tri godine ugovora, a astronomsko je obeštećenje. Uprkos tome, bilo je nekoliko ponuda za otkup mog ugovora, ali je moj agent to odbio. Sačekaćemo pravu. Ovde imam fantastične uslove, odlično se radi, čak toliko da je cilj prva titula u istoriji kluba - podvukao je Krstović.

Коментари

Популарни постови са овог блога

(SASTAVI) Mladost GAT- Partizan: Ovo su Petrićevi aduti za preporod crno-belih

Nenadova neobična vojvođanska farma oduševila je čak i ČUVENOG ŠEIKA IZ EMIRATA da nije pitao za cenu: "Lično me zvao da dođem u Abu Dabi"

Natho pred derbi: "Naš stadion, naša podrška i naš tim, hajde da pobedimo Zvezdu"